hadithi ndogo za nasibu


hadithi ndogo za nasibu (random small stories)


hello hello~ hier ben ik weer :))

Vandaag met een paar random maar funny verhaaltjes die ik gisteren gehoord heb, die ik graag met jullie wil delen. 


hadithi ya kwanza - eerste verhaaltje 

[verteld door Jan]

Dus Jan kreeg bij een bezoek aan een familie dat hij zeer goed kent op een gegeven moment een paar Maasai slippers cadeau. Het type gemaakt van rubberbanden met een soort antenne tussen de tenen (niet het mooiste exemplaar 😅). Aangezien een cadeau afwijzen niet erg beleefd is, nam Jan ze mee. Op weg naar huis nam hij een bajaji en de chauffeur was een man die Jan al vaker vervoerd had. Dus Jan vroeg aan de chauffeur of hij de slippers wilt hebben aangezien hij ze zelf niet mooi vond. Waarop die man mega droog antwoorde "Nee dankjewel, ik vind ze ook niet mooi. Maar ik kan je naar een winkel brengen met schoenen die ik wél mooi vind en dan kan je me daar een paar kopen" 🙈


hadithi ya pili - tweede verhaaltje 

[verteld door Yaël]

Yaël was in de club, samen met 2 andere vriendinnen en blijkbaar was er een gast al de hele avond naar haar aan het kijken maar hij was te verlegen om naar haar toe te stappen. Het moment dat Yaël echter plande te vertrekken, kwam hij toch naar haar toe en tikte op haar schouder. Maar wederom zei hij niets, dus Yaël draaide zich een beetje geïrriteerd om, om verder naar de uitgang te gaan. Maar dan ineens pakt deze zelfde gast haar vast aan beide schouders en komt met z'n neus in haar wang gedrukt en zegt dan in een zeer diepe stem "Mambo"

Nogal creepy maar ook kinda hilarisch dat hij de hele avond alle moed verzameld heeft om haar dan op de meeste droge manier ooit te groeten 😭


Anyways dat waren mijn extreem random verhaaltjes hahaha (ze zijn waarschijnlijk minder grappig uitgetypt dan wanneer ze me verteld werden met de nodige intonatie en gebaren, maar ik wou ze toch even delen)


Kwaheri, 

Mpaka wakati ujao

Reacties

Populaire posts van deze blog

wiki moja

orientation week

karibu!